Klachtenprocedure 
Wij zijn heel blij dat je zaken doet met Werken in de Revalidatie! Je verdient daarbij natuurlijk dat jouw verwachtingen worden overtroffen. Mocht dat een keer niet het geval zijn, dan hopen wij jouw klacht boven verwachting op te lossen.
Daarbij volgen we onderstaande procedure.
Jouw klacht indienen
Wij zijn er enorm mee geholpen als jij je klacht via onderstaand formulier indient. Op die manier is direct jouw klacht duidelijk en kunnen wij er meteen mee aan de slag. Je ontvangt altijd binnen 48 uur een bevestiging voor ontvangst van jouw klacht.
Jouw klacht in behandeling
Omdat jij als klant voorop gaat, worden alle klachten persoonlijk door de algemeen directeur van Werken in de Revalidatie  opgevolgd. Jij wordt door de algemeen directeur gebeld om meer over jouw klacht te horen. Daarna wordt bij Werken in de Revalidatie achterhaald wat er precies is gebeurd. Alle klachten en de wijze van afhandelen worden door WidR voor de duur van 24 maanden vastgelegd in ons klachtenafhandelingssysteem.
Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.
.
Oplossing
Werken in de Revalidatie doet er alles aan om jou een oplossing te bieden voor jouw klacht. Deze wordt persoonlijk aan je toegelicht en schriftelijk bevestigd. Je ontvangt in ieder geval binnen een week na het kenbaar maken van jouw onvrede een eerste reactie! Binnen 4 weken worden klachten definitief afgehandeld. Mocht er meer tijd nodig zijn om een klacht af te handelen, dan ontvang je hiervan binnen 4 weken na het indienen van je klacht een schriftelijke bevestiging, met daarbij de reden waarom extra tijd nodig is en de hoeveelheid extra tijd die nodig is.
Beroepsmogelijkheid
Indien de oplossing van de klacht in de ogen van de klager niet voldoende is, kan de klager beroep aantekenen bij een onafhankelijke derde, die voor de betreffende klacht een bindend oordeel zal geven. Uiteraard bestaat altijd de mogelijkheid om daarnade gang naar de rechter te maken.
De onafhankelijke derde is de heer R. Bervoets van Erbe Advies.
Wij hopen natuurlijk dat je deze klachtenprocedure nooit nodig hebt en je altijd naar volle tevredenheid samenwerkt met Werken in de Revalidatie!
Reageren?